ahlens

Åhléns – Derfor valgte vi Identisure

Åhléns bruger Identisures tjenester TeleID, GDPR-ID og SafeMail.
- Hvad var behovet hos Åhléns, der førte til kontakten med Identisure?
Med indførelsen af GDPR ønskede vi at beskytte vores medlemmers persondata på en god måde og samtidig gøre det let for kunden og for os i kundeservice. Den store udfordring var at verificere, at vi havde den rigtige person i telefonen. Nu kan vi ID-kontrollere med det samme. Hurtigt, enkelt og problemfrit!
- Hvordan oplevede du købsprocessen og Identisure som leverandør?
Identisure som virksomhed er meget lydhøre overfor vores behov, og det går meget hurtigt og smidigt.
- Hvordan har tjenesterne Safemail og TeleID lettet kommunikationen mellem kundeservice og jeres kunder?
Vi kan hjælpe med det samme, og vi ved samtidig, at vi videregiver informationer til den rette person. Vi har også minimeret spredningen af persondata på denne måde.
- Hvor sandsynligt er det, at I vil anbefale Identisure som leverandør til andre selskaber i jeres netværk?
Det er meget sandsynligt.

Familievirksomheden Åhléns blev grundlagt 1899 i Insjön og er i dag et af Sveriges stærkeste brands med 57 varehuse i Sverige og e-handel via åhlens.se.

INGEN INTEGRATION
Der kræves ingen integration eller udvikling hos virksomheden, da vores tjenester er webbaserede.
HURTIG OPSTART
Identisure varetager hele håndteringen, og tiden fra aftale til start er ca. 1 uge.
EGET eID-CERTIFIKAT
Vi leverer et virksomhedsunikt eID-certifikat så virksomhedens navn vises ved verificering.

Skal vi kontakte dig?

Har du spørgsmål til vores tjenester?
Kontakt os via formularen eller på +46 08-425 125 60.

    Formularen er beskyttet af reCAPTCHA, der anvender Googles privatlivspolitik og brugervilkår.